SÜRDÜRÜLEBİLİR POLİTİKALARIMIZ
Kalite Politikası
Ahlaki değerlere ve insan kaynağına önem veren, müşteri beklentilerine çözüm odaklı, lojistik sektörünün gerektirdiği teknolojik yeniliklere hızlı ve zamanında adapte olan, müşterileri ile uzun ve kalıcı işbirlikleri hedefleyen, çevreye duyarlı, yasalara saygılı, sektöründe öncü bir kuruluş olarak süreçleri sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederek faaliyet göstermek.
Hizmet Politikasi
Elmas group kendini lojistik sektöründe bir çözüm üreticisi olarak görmektedir. Elmas group'ta önemli olan, müsteri isteklerine uygun planlama yapilarak verimli lojistik çözümler üretilmesi ve sunulan hizmetle müsteri beklentilerinin ötesine geçilmesidir. Çevreye değer veren yaklaşımla Avrupa normlarına uygun araçlarla himeti gercekleştirmektir.
Çalısan Politikasi
Elmas Group'ta çalisan kalitesinin ve çalisan memnuniyetinin sürekli arttirilmasi esastir.Çalisan memnuniyeti anketleri; bireysel gelisim egitimleri ve sosyal faaliyetler; performans ve kariyer yönetim sistemleri; yemek, servis, Internet gibi sosyal olanaklar; çalisma ortaminda açik ofis yapilanmasi, havalandirmaya ve isiga gösterilen özen; bu politikanin birer sonuçlaridir.
Bilgi Güvenligi Politikasi
ISO 27001:2017’e uygun bir yönetim sistemi kurulmuş, etkinliğini sürekli iyileştirmeliyiz.
Risklerimizi sürekli gözden geçiriyor, Kabul edilebilir seviyenin üstündekiler için kontroller uygulamaktayız.
Amacımıza ulaşmak için kullandığımız en değerli kaynak çalışanlarımızdır. Bu yüzden bilgi güvenliği bilinçlerini yüksek tutmaktayız.
TC yasa ve yönetmeliklerine tam olarak uymayı taahhüt ederiz.
Teknik gereksinimlere uygun çalışmaya önem veririz.
Varlık envanteri oluşturup etiketleme yaparak varlıklarımızı takip ve kontrol ederiz.
Bu politikayı güncelliği açısından yılda bir YGG de gözden geçirilir.
Müsteri Politikasi
"Kazan-Kazan" dir. Biz biliyoruz ki; en iyi alisveris karsilikli iki tarafin da kazandigi alisveristir. Elmas Group'ta müsteri güvenini kazanmak tüm kazançlarin önünde gelir. Sürekli gelistirdigi bilgi ve tecrübeyi paylasmak, dürüstlügün ve karsilikli güvenin önemini bilerek müsteri iliskilerini hassasiyetle yönetmek, daima gülümsemek ve gülümsetmek Elmas Group temel müsteri politikasidir. Bu politika dogrultusunda gelistirilen Müsteri Memnuniyeti Anketi için tiklayiniz.
Sikayet ve önerileriniz yada kalite yönetim sistemimiz hakkinda detayli bilgi almak için info@elmas.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
Çevre Politikası
Çevremizi korumak ve sürdürülebilirliğini sağlamak için çevre ile ilgili tüm kanun ve yönetmeliklere uygun çalışarak, faaliyetimizin çevresel etkilerini kontrol altında tutarak bu etkileri azaltmak ve çevresel performansımızı sürekli iyileştirerek gelecek kuşaklara yaşanabilir temiz bir çevre bırakmaktır.
ELMAS GRUP LOJİSTİK TAŞIMACILIK DEPOLAMA DAĞITIM VE TİCARET A.Ş. olarak politikamızı hayata geçirmek için gerçekleştireceğimiz faaliyetler:
Çevre boyutları ile ilgili tüm yasal gereklilikler ile müşteri gerekliliklerini sağlayarak sürekli gelişim ve iyileştirme sağlamak.
Teknik ve ekonomik olanaklar çerçevesinde çevreye en az zarar veren uygun teknolojileri kullanıp hammadde kullanımını azaltarak, doğal kaynakların korunmasını sağlamak.
Tesis ve hizmetlerimizin planlamasında çevresel etkileri göz önünde bulundurmak.
Çevresel performansımızın sürekli iyileştirilmesi yönünde çevre yönetim sistemimizi geliştirmek.
Çevreye olan sorumluluklarımız konusunda tüm çalışanlarımızı, taşeronlarımızı ve çevre halkını bilinçlendirerek katılımlarını sağlamak.
Salınım oranı az yakıtları tüketmek, otomasyon sistemlerini aktif kullanmak ve filoların çevreci araçlarla yenilenmesini sağlayarak “yeşil lojistik” alanında çözümler üretmek.
Taşıma, stoklama, işletme ve bakım faaliyetleri sonucu oluşabilecek atıkları azaltarak geri dönüşüm ve yeniden değerlendirme alternatiflerini değerlendirmek.
İş sağlığı ve güvenliği kuralları çerçevesinde oluşabilecek acil durum risklerini azaltarak, sağlık, güvenlik ve çevre bütünlüğünü oluşturmaktır.